A kommunikáció és konfliktuskezelés képzés célja
A közlekedési és kapcsolódó ágazatokban nagyvállalatok mikro, kis- és középvállalkozások munkatársainak fejlesztése, a különböző konfliktushelyzetek, hatékonyabb kezelésében. Cél, hogy szükség esetén alkalmazni tudják a megfelelő kommunikációs viselkedési stílusok eszközrendszerét. Tudatosan kezeljék mások érzelmi megnyilvánulásait.
A kommunikáció és konfliktuskezelés képzés célcsoportja
Olyan munkavállalók, akik a közlekedési és kapcsolódó ágazatok nagyvállalatai, mikro kis és középvállalkozásainak alkalmazottai.
Miért ajánljuk a kommunikáció és konfliktuskezelés képzést
A képzés, a résztvevők számára, olyan kommunikációs eszközök és konfliktuskezelési technikák megismerését és gyakorlását biztosítja, melyekkel hatékonyabb és eredményesebb lesz a munkatársakkal történő együttműködés, helyzetkezelés.
A képzésbe való bekapcsolódás feltétele
- Végzettség nélkül elvégezhető
A képzés összes óraszáma: 24 óra
A kommunikáció és konfliktuskezelés tanfolyam ára: 58 920 Ft/fő
Kommunikáció és konfliktuskezelés jelentkezési lap
#kommunikációéskonfliktuskezelés #kommunikáció #konfliktuskezelés #támogatottképzés #támogatotttanfolyam #KTI #képzés #tanfolyam #felnőttképzés