Our Blog

0

Képzés megnevezése: Pénzügyi-számviteli ügyintéző
Engedélyszám: E-000526/2014/A052
OKJ azonosító: 54 344 01
Óraszám: 960 óra
Elmélet és gyakorlat aránya:
(70%) elméleti; (30%) gyakorlati óra

A képesítés rövid leírása:

A pénzügyi-számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat. Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.

A szakképesítéssel rendelkező képes:

  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni
  • könyvelési feladatokat ellátni
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat
  • elszámolni a termelési költségeket
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában
  • számítógépes programcsomagokat használni
  • irodai szoftvereket használni,
  • közreműködni a projektek pénzügyi tervezésében, végrehajtásában és ellenőrzésében a programlezárásáig
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni

A képzés moduljai:

  • 11504-16 Gazdálkodási alaptevékenység ellátása
  • 10147-12 Gazdálkodási feladatok ellátása
  • 11505-12 Könyvelés számítógépen
  • 10149-12 Könyvvezetés és beszámolókészítés feladatai
  • 11506-16 Vállalkozásfinanszírozási és adózási feladatok
  • 11501-16 Projektfinanszírozás
  • 11502-12 Projektfolyamatok követése
  • 11498-12 Foglalkoztatás I. (érettségire épülő képzések esetén)
  • 11499-12 Foglalkoztatás II.

Bemeneti feltételek:

  • Iskolai előképzettség: érettségi végzettség

Jelentkezés

© “IOSZIA” Duális Szakképzési és Felnőttképzési Intézmény.
“IOSZIA” – For the People… Partnereink, Referenciáink
ECL NYELVVIZSGA VIZSGAHELY AZ: 1769, EURO EXAM NYELVVIZSGA VIZSGAHELY AZ: 1894, ECDL VIZSGAHELY AZ: 518
Felnőttképzési tevékenységet igazoló engedélyszám: E-000526/2014 
Adószáma: 13531223-2-42, Cégjegyzékszáma: 01-09-283044 – Felnőttképzés
“IOSZIA” OKJ Képzések – OKJ Tanfolyamok – Nyelvtanfolyamok – Nyelvvizsgák! Oldaltérkép