Our Blog

Konfliktus kezelő és kommunikációs tréning, tanfolyam

 Jelentkezzen most!
A tanfolyam típusa: Egyéb szakmai képzés
Engedélyszám: E-000526/2014/D017

A megoldatlan konfliktusok a munkahelyen hatással vannak a szervezeti teljesítményre és gyakran ahhoz vezetnek, hogy emberek otthagyják a szervezetet. A tréning egy együttműködésen alapuló  modellre épül, hatékony konfliktuskezelés nélkülözhetetlen technikáit mutatja be annak érdekében, hogy a konfliktus inkább lehetőséget teremthessen, mint krízist.

Lehetőség a konfliktushelyzetek megelőzéséhez, elemzéséhez, kezelési/megoldási folyamatának módszereihez, a konfliktuskezeléshez szükséges képességek feltárásához/fejlesztéséhez, valamint a konfliktuskezelés tanításához/tanulásához kapcsolódó tudás mozgósítása, megerősítése, kiegészítése, a résztvevők tapasztalják meg, majd a saját tárgyalási helyzetükre vonatkozóan alkalmazzák a problémamegoldó esettanulmányok és készségfejlesztő szerepjátékok keretében kipróbálják az eszközök használatát. Azonosíthatják saját stílusukat, tudatosíthatják a többi stílus jellemzőit és megtanulhatnak közelíteni azokhoz, illetve megtanulhatják előre felmérni, hogy vajon a másik viselkedése mikor és miért vezethet konfliktushoz, mik lesznek a tipikus reakciói. A képzés eredményeképpen a résztvevők olyan tudás, készségek, eszközök és technikák ismeretére tesznek szert, amelyek révén hatékonyabban tudják kezelni az embereket, fel tudják mérni előre a helyzeteket és meg tudják előzni, vagy konstruktívan tudják kezelni a konfliktusokat, ezáltal harmonikusabb együttműködést teremtenek és versenyelőnyt biztosítanak szervezeteik számára.

Konfliktus kezelő és kommunikációs tréningre jelentkezés feltétele:

Iskolai végzettség: betöltött tankötelezettség
Szakmai végzettség: nem szükséges
Szakmai gyakorlat: nem szükséges
Egészségügyi alkalmasság: nem szükséges
Előzetesen elvárt ismeretek: nem szükséges
Egyéb feltételek: nem szükséges

Konfliktus kezelő és kommunikációs tréning célja:

A képzés során a résztvevők gyakorlati feladatokon, konkrét szituációk begyakorlásán keresztül fejlesztik stressz-és konfliktuskezelési képességeiket. A képzés során a résztvevők megtapasztalják saját stressz kezelési és konfliktus feloldási stílusukat. A képzés során a résztvevők elsajátítják a tudatos kommunikáció eszközeit. Fejlesztik kifejezőkészségüket, a meghallgatás képességét. Megismerik a non-verbális kommunikáció jelzéseit, és képessé válnak azok értelmezésére. Fejlesztik a kommunikációs készségeiket a feszültséggel teli helyzetekben. Tudatosítják magukban a kommunikáció minőségének fontosságát, mint az eredményesség egyik zálogát, ennek érdekében fejlesztik kommunikációs stílusukat.

Konfliktus kezelő és kommunikációs tréning tananyagegységei:

– Stresszkezelés és konfliktusfeloldás
– A kommunikáció alapjai

Megszokott környezetben vizsgázhat, vizsgafelkészítőkön vehet részt.

Ha kérdése van, intézményünk kollégái rendelkezésére állnak minden hétköznap 8:00-16:30-ig. Elérhetők az alábbi telefonszámon: 06-37-301-649. OKJ képzésekkel, OKJ tanfolyamokkal, Német és Angol nyelvtanfolyamokkal, Nyelvvizsgával kapcsolatosan, minden nap 0-24 óráig kérhet írásos tájékoztatót az alábbi e-mail címen: kepzes@ioszia.hu

Jelentkezzen most!

10% kedvezményt adunk, ha:

  •  + 1 fő jelentkezőt hoz magával, (több fő esetén további kedvezményben részesülhet)!
  • már részt vett az “IOSZIA” Felnőttképzési Intézmény valamely tanfolyamán!
  • egyszerre több tanfolyamra jelentkezik!
  • GYED-en, GYES-en lévő!
  • regisztrált álláskereső!
  • nagycsaládos és családja a Nagycsaládosok Országos Egyesületének tagja!
  • a tanfolyam díját egy összegben a tanfolyam indítása előtt befizeti!

Havi kamatmentes részletfizetési lehetőséget is biztosítunk! Minimum 10 fő jelentkezése esetén egyéb kihelyezett helyszíneken is vállaljuk a képzés lebonyolítását.

Egy résztvevő több jogosultság esetén is csak egy kedvezményt vehet igénybe!
Konfliktus kezelő és kommunikációs tréningről további információkért kattintson ide!